Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z pasami bezpieczeństwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z pasami bezpieczeństwa

    jeszcze dobrze go nie rozpakowałem a już po głowie kolejne pomysły chodzą

    na całe szczęście przez 4 tyg w trasie coś nowego na pewno wymyślę

  • #2
    problem z pasami bezpieczeństwa

    Witam mam problem z pasami bezpieczeństwa w mojej nowo nabytej octawi ciężko mi się je rozwija a szczególnie w momencie dodawania gazu,
    ktoś ma jakiś pomysł jak ten problem rozwiązać ?? Może to jest ładunek ten, który odpowiada za pasy podczas kolizjii czy coś.dodam że autko było lekko uderzone w lewy przód.pozdrawiam
    KUBEK204

    Komentarz


    • #3
      Witaj.
      Moja rada: wyczyść pasy bezpieczeństwa wilgotną ścierką, a następnie spryskaj plakiem i wytrzyj do sucha.
      pozdrawiam.
      gazu, bo dogania nas starość!

      Komentarz


      • #4
        no niestety kolego szybko zrobiłem tak jak mi podpowiedziałeś czyli umyłem pasy i spryskałem plakiem wytarłem do sucha ale nadal jest tak jak było.czyli wciągają sie do środka rewelacyjnie ale szału dostaje jak mam się zapiąć.może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł???
        KUBEK204

        Komentarz


        • #5
          KUBEK 204, masz problem z blokadą bezwładnościową. Nie wiem jak jest w grupie VW, ale kilka dni temu rozbierałem napęd pasa w Mondeo ( tam z kolei nie dał się rozwinąć ) i naprawa była prościutka ( wyskoczyła sprężynka od blokady ) a mechanizm można było w całości rozłożyć i po przeczyszczeniu bezproblemowo złożyć. Możesz spróbować u siebie, ale rób to z głową, bo tu chodzi o czyjeś bezpieczeństwo.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz


          • #6
            Sama nazwa mówi, że są to "pasy bezwładnościowe", a więc nie należy ich gwałtownie szarpać przy wyciąganiu. Nie dadzą się też wyciągnąć zarówno przy przyśpieszaniu, jak i przy hamowaniu. Żle by było gdyby było inaczej. Poprostu trzeba je wyciągać powoli. Wewnątrz mechanizmu jest rodzaj wahadła, i blokuje ono rolkę zarówno przy hamowaniu, przyśpieszaniu, a też i przy dachowaniu, lub przy poślizgach.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X